Tjena

Igår så funkade inte mitt internet på mobilen så kunde inte blogga, för var knappt hemma igår!
Men nu är den bättre :)

Igår så var jag och kolla på min brors hockey match, riktig äcklig och seg match..
En kille får ett skott som skulle gå på mål i huvudet ( mellan ögonen på näsan ) för han är över 18 så han behöver inte ha galler.. Anyway så har jag inte sett så mycket blod komma ut från någon människa förr.. Värsta strålen, usch!
Sen i sista perioden så blir min bror fult tacklad utav en motspelare och tuppar av i några minuter? Trodde seriöst att han var död :O läskigt!

Sen på kvällen klippte jag mammas hår, resultatet blev super bra :)

Idag har jag inga speciella planer förutom att jag har match ikväll kl 19.00 . Grymmaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0